Unlock popup on a website

Ask for help about NoScript, no registration needed to post
jdela

Unlock popup on a website

Post by jdela »

Hello, forgive but do not speak English very well.

It turns out that when I go to Firefox on a page, I need you to click on a text pop open a window I do not know how to set NoScript to permit me that I open this popup because I give all permits and anything not I opened the window. Only get it if I deactivate NoScript Firefox add-ons.
How I can set Noscript to only on this page that is working, let me pop-ups?

I put this same text in Spanish, if I have explained well in English.
Resulta que cuando entro con el Firefox en una página, necesito que al pinchar sobre un texto se me abrá una ventana emergente y no sé como configurar NoScript para que me permita que se me abra esta ventana emergente porque le doy todos los permisos y nada no se me abre la ventana. Solamente lo consigo si desactivo Noscript de los complementos de Firefox.
¿Cómo puedo configurar Noscript para que solamente en esta página que es del trabajo, me permita ventanas emergentes?

Pongo este mismo texto en español, por si no me he he explicado bien en inglés.

Un saludo.
A greeting.
Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0
Thrawn
Master Bug Buster

Re: Unlock popup on a website

Post by Thrawn »

Can you provide the page address?
======
Thrawn
------------
Religion is not the opium of the masses. Daily life is the opium of the masses.

True religion, which dares to acknowledge death and challenge the way we live, is an attempt to wake up.
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.32) Gecko/20120529 Firefox/3.6.32 (Palemoon/3.6.32)
jdela

Re: Unlock popup on a website

Post by jdela »

The website is a page of work, which is accessed with a password. It is no use to tell you the address of the page.
While I agree to this page but within this website when clicked, for example, in messages. I open a popup window to enter your message and send it.
La página web es una página del trabajo, a la que se accede con contraseña. No sirve de nada decirte la dirección de la página.
Accedo bien a esta página pero dentro de esta página web al hacer clic, por ejemplo, en mensajes. se me abre una ventana emergente para escribir el mensaje y enviarlo.

Un saludo.
A greeting.
Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0
Post Reply