NoScript & Flashblock in NBA site

Ask for help about NoScript, no registration needed to post
Giovanni M.

NoScript & Flashblock in NBA site

Post by Giovanni M. »

[bad english]
Hi,
I use NoScript (2.1.0.1) with Flashblock (1.5.14.2) in Firefox 4.0.
In the NBA site, in order to have the results bar active, I get temporary permissions for NBA.com and turner.com.

The problem is that when I enter in a match page, the highlight videos inside start automatically, without been blocked by flashblock.

The strange thing is that sometimes instead, with the same options, flashblock still continue to block.

I still haven't understand (understood?) in which situation the addons combined work correctly and when not.

(When I used only flashblock, the videos were always correctly blocked.)

This thing happens to others or is only my problem?

Giovanni

[italian]
Ciao,
Uso (da poco) NoScript (2.1.0.1) con Flashblock (1.5.14.2) in Firefox 4.0.
Ho un problema con il sito NBA.com.
Premetto che uso flashblock proprio per bloccare i video degli highlights (e quando usavo solo flashblock sono sempre stati bloccati).

Aggiungendo NoScript succede che per poter avere la barra in alto con i risultati devo dare i permessi temporanei a NBA.com e turner.com (altrimenti non appare). A quel punto, quando entro nella pagina di una partita, i video non vengono più bloccati da flashblock, e perdipiù partono automaticamente (con buona pace della velocità di connessione, qualche crash, ecc.)

La cosa strana è che ogni tanto, se chiudo il sito e poi lo riapro, qualche volta a quel punto flashblock riesce a fare il suo lavoro. (ma non è sempre, anzi è raro e soprattutto non ho ancora individuato in quali casi lo fa ed in quali no.)

E' solo un mio problema oppure succede anche ad altri? E c'è una possibile soluzione?

Giovanni
Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:2.0) Gecko/20100101 Firefox/4.0
dhouwn
Bug Buster

Re: NoScript & Flashblock in NBA site

Post by dhouwn »

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:2.0) Gecko/20100101 Firefox/4.0
Post Reply